e-komunikacija

Nedostupnost e-komunikacije

Početak perioda nedostupnostiKraj perioda nedostupnosti Razlog nedostupnosti
19.01.2021. 18:0019.01.2021. 19:00Sukladno najavi, zbog radova na vezanom sustavu, eKomunikacija je imala poteškoća sa radom, sve do potpune nedostupnosti.
18.01.2021. 19:3018.01.2021. 22:30Sukladno najavi, zbog radova na vezanom sustavu, eKomunikacija je imala poteškoća sa radom, sve do potpune nedostupnosti.
14.01.2021. 21:2015.01.2021. 09:30Zbog tehničkih poteškoća sustav je bio nedostupan
13.01.2021. 16:0013.01.2021. 19:34Sukladno najavi, zbog radova na vezanom sustavu, eKomunikacija je imala poteškoća sa radom, sve do potpune nedostupnosti.
07.01.2021. 20:3308.01.2021. 09:55Tehničke poteškoće uzrokovale su nedostupnost eKomunikacije.
05.01.2021. 01:0605.01.2021. 12:13Tehničke poteškoće su izazvale nedostupnost sustava.
29.12.2020. 16:0030.12.2020. 14:30Nedostupnost sustava zbog tehničkih poteškoća
16.12.2020. 18:4017.12.2020. 08:00Nedostupnost sustava zbog tehničkih poteškoća
11.12.2020. 14:0014.12.2020. 08:40Zbog planiranih radova od 11.12.2020. u 14:00 sati pa do završetka radova, te tijekom ponedjeljka 14.12.2020 ujutro sustav eKomunikacije je bio nedostupan. Tijekom dana 14.12.2020. sustav je otežano radio zbog prilagodbi nakon migracije.
05.12.2020. 08:2506.12.2020. 23:29Tehničke poteškoće kod digitalnog potpisivanja potvrde primitka e-komunikacija pošiljke. Isto se manifestiralo na način da je slanje podnesaka bilo onemogućeno.
02.12.2020. 19:0003.12.2020. 14:00Tehničke poteškoće nastale uslijed problema sa certifikatima na serverima.
01.12.2020. 18:3001.12.2020. 23:20Zbog tehničkih poteškoća sustav je bio nedostupan.
30.11.2020. 12:3030.11.2020. 14:15Zbog tehničkih poteškoća sustav je bio nedostupan.
02.11.2020. 16:1502.11.2020. 19:30Zbog tehničkih poteškoća sustav je bio nedostupan.
15.10.2020. 08:3015.10.2020. 14:38Korisnici AKD-ovog certifikata (većina odvjetnika) se nisu mogli prijaviti na NIAS (identifikacija za pristup eKomunikaciji) zbog problema između AKD-a i NIASA. Unatoč što je aplikacija eKomunikacija bila dostupna cijelo vrijeme, u navedenom periodu, zbog navedenih problema (NIAS-AKD certifikat) neke korisnike NIAS nije mogao identificirati i zato nisu mogli pristupiti eKomunikaciji.
07.10.2020. 11:3007.10.2020. 16:00tehnički problemi
14.09.2020. 18:0015.09.2020. 12:56Tehnički problemi sa sustavom.
08.09.2020. 16:3009.09.2020. 09:30tehnički problemi-restartani serveri eSpisa
17.08.2020. 08:0017.08.2020. 12:15mrežni problemi Ministarstva
12.08.2020. 17:0012.08.2020. 18:00zamjena neispravne mrežne kartice-moguća nedostupnost
24.07.2020. 14:1426.07.2020. 00:00Od petka poslijepodne (24.7.),tijekom vikenda 25.i 26. 7. te u ponedjeljak 27.7. u jutarnjim satima sustav eKomunikacija je bio nedostupan.
16.06.2020. 08:4016.06.2020. 10:15Tehnički problemi
04.05.2020. 11:0004.05.2020. 12:30Tehnički problemi
19.12.2019. 17:0020.12.2019. 09:48Tehnički problemi
18.10.2019. 09:5318.10.2019. 13:55Tehnički problemi
19.07.2019. 12:0021.07.2019. 23:59Prelazak na novu tehnološku platformu